Onze werkwijze in 6 stappen

1

Inventariseren

Om goede resultaten te behalen is het essentieel dat we uw business en industrie goed begrijpen. We zullen samen met u een aantal vragen beantwoorden waardoor het voor ons helder wordt wie uw doelgroep is, wie de concurrenten zijn en wat uw doelstellingen zijn.
2

Plannen

Als we een duidelijk beeld hebben van de markt en uw doelstellingen, gaan we de marketingstrategie bepalen. We maken de eerste wireframes en zullen ook de eerste conceptteksten schrijven. In deze fase zijn er veel iteraties die telkens met u worden afgestemd om gezamenlijk tot een definitief plan te komen.
3

Ontwerpen

In deze fase wordt het uiterlijk bepaald, zoals bijvoorbeeld het design van de website en welke kleuren en lettertypes er worden gebruikt in advertenties. Ook werken we aan de customer journey en de call to actions. Het eindresultaat van deze fase is een sitemap en Photoshop bestanden.
4

Ontwikkelen

In de ontwikkelfase wordt de website of ander materiaal daadwerkelijk gemaakt. Wij bouwen websites zodanig dat pagina’s snel laden, zoekmachines de website goed kunnen indexeren en dat content eenvoudig is te onderhouden via het Content Management Systeem.
5

Lanceren

In deze fase wordt de website gelanceerd, advertentiecampagnes gestart en nieuwsbrieven verzonden. Gedurende de campagne verzamelen we zoveel mogelijk statistieken over wie, wanneer en hoe lang bezoekers op de website waren, welke pagina’s ze hebben bekeken, hoe ze op de website terecht zijn gekomen, etc.
6

Optimaliseren

In deze fase worden de campagneresultaten geanalyseerd en de strategie daarop aangepast. Zo kunnen we bijvoorbeeld de website verder optimaliseren door de vindbaarheid door zoekmachines (SEO) te vergroten, teksten aan te scherpen en de customer journey verbeteren.

Wij stemmen de marketingdiensten af op jouw bedrijfsvoering én budget.

Digitale marketingtools zijn onmisbaar. Welke tools we gebruiken hangt af van je budget en bestaande software. Sommige tools zijn prijzig terwijl er vaak prima alternatieven zijn. We selecteren altijd de tools die het beste passen bij jouw bedrijfsvoering én budget.

Marketing-as-a-Service

Scoor met marketing door het slim uit te besteden.

Download gids

Handige marketing tools die integreren met je bestaande software

We gebruiken diverse marketing tools om zo snel mogelijk tot resultaten te komen. Welke tools we  gebruiken hangt af van de reeds aanwezige software binnen je bedrijf – zo gebruiken we bijvoorbeeld voor email campagnes vaak Mailchimp maar als je sales afdeling Salesforce gebruikt, zullen we de campagnes bouwen in SalesForce Marketing Cloud, etc.

Het aanbod marketingtools is ontzettend groot en divers. De meeste tools kennen en we en hebben we ervaring mee. Een aantal tools zijn onze favoriet. Hiernaast staan de tools waar we veel mee werken.

marketing as a service ebook

Handige tips over Marketing-as-a-Service

Scoor met marketing door het slim uit te besteden

  • Introductie
  • De essentie van marketing
  • Verborgen kansen met marketing in het MKB
  • Wat is Marketing-as-a-Service
  • Wanneer een marketingbureau inschakelen
  • 10 tips voor het inzetten van Marketing-as-a-Service
DOWNLOAD WHITEPAPER